Laundry

Vad är det som är så TRÅKIGT med tvätt? Tvätta, sortera, vika, hänga och lägga in i garderoben!? Jag fullkomligt hatar det, jag kan städa och diska utan problem.. men tvätten.. nä! Där drar V det tyngsta lasset faktiskt!

Men idag har jag vikt all ren tvätt som väntat i några dagar, man mår ju dåligt av att se skiten ligga i ikeapåsarna och vänta!

Nu ska jag göra mig i ordning och göra pappa sällskap till Arninge, han skulle till K-rauta och jag har ändå inget för mig. Hoppas på att besöket i den butiken kan hålla sig under en timme, för det kan bli mycket att titta på när pappa går in i den sortens butiker. =)


Kommentarer
Postat av: Kim

Vår tvätt brukar också ligga kvar i ikea kassar, typ tills man använt allt igen. Haha ;)

2009-08-13 @ 10:09:49
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0