Kladdig kladdkaka

Jag och Tuva skulle baka, jag hade lovat! Men när vi ska sätta igång och hon till slut hittat sin kockmössa och förkläde med pepparkaks-motiv på- så är mjölet slut!! Jag håller dessutom på att laga mat så vi kan inte åka och köpa det just nu. Efter maten bär det av mot affären så att vi kan köpa mjöl, har man lovat.. så har man lovat! Dessutom så var det säkert ett år sen jag gjorde kladdkaka och det är riktigt gott!  

Det finns i planerna att hyra en film också, en familjefilm. Jag får väl sträcka mig så pass långt att barnen slipper se mina valda filmer, typ Saw och andra skräckisar! =)

Nu, vidare till maten..






Kommentarer
Postat av: diana

ja vann sista tävlingen där fler får gå upp så ja tog en wake up light, nespresso hade hunnit gå :P sedan köpte ja icurl, sjuuukt billigt :P sedan fick man massor med små plock som vanligt :P

2009-08-26 @ 18:23:23
URL: http://thunberg.blogg.se/
Postat av: alva ~

najs blogg :) kolla gärna min och hjälp mig !

2009-08-26 @ 19:53:40
URL: http://alexalvabengan.blogg.se/

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0