Slut på det roliga

Helgen har varit mysig och rolig. Gårdagen blev fullspäckad och idag har jag ingenting att göra, men det är rätt skönt. En 6-dagars arbetsvecka väntar så jag kan nog slappa med gott samvete idag. Skulle ju tagit bilder på min sminkning igår men det glömde jag, och jag som gjorde med färger som jag inte gjort förut! Typiskt! Dock har jag en Photobooth-bild från eftermiddagen, men det syns inte bra!

Igår kväll var det ost/vin-kväll hemma hos oss. Favoriten på ostbrickan för mig är Brie, Vacherol, svarta oliver och Croc sec (världens godaste tilltuggs-korv!).
Nu ska jag nog krypa ner hos V en stund till.. jag vaknade före 9 och kunde inte somna om.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Låter bra!

Jag vet vad du ska göra... Du ska väl gå och rö(s)ta! ;)



Ha en bra dag!

2010-09-19 @ 11:34:39
URL: http://frostnatter.wordpress.com

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0