Kocken själv-Angelica

Idag fick jag improvisera lite. Var och handlade efter jobbet, och ville äta något annorlunda, något annat än samma sorts mat som vi ofta gör. Dock kan jag ibland testa och bli väldigt missnöjd när jag väl lagat klart maten, men idag blev det perfekt!

Stora pastaskruvar av bättre sort, röd pesto, färska champinjoner, sockerärtor, cocktailtomater och lite matlagningsyoghurt för att få det lite krämigare. Resulterade i en jäkligt god pastaröra! Bra där Angelica, ett till recept i matlagningsbagaget!


Kommentarer
Postat av: annelie

Brrrraaaaaaååå!



Mat är tråkigt när man fastnar i gamla vanliga, vilket man gör lätt.



Hoppas allt är bra! Ska nu reda ut om Trygg hansa har blåst mig vad det gäller försäkringarna... isf ska de få en utskällning för jag frågade gång på gång. Kul isf...Nåja jag ska kolla upp det, hoppas killen i telefonen sa fel då han pratade om 1200:- i självrisk på Lukas telefon... det är ju fan samma som vanliga drullen?! HemPlus my ass isf!



Nåja... Kram på dig!

2010-02-23 @ 22:35:57
URL: http://frostnatter.wordpress.com/

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0