1h 45min

Körde långt pass idag (enligt mig iaf, vet inte hur länge andra gymar). Drog med mig pappa dit också. Idag körde jag 40min crosstrain (som i söndags) och sen 1h styrketräning. Om ett par dagar går faktiskt mitt gymkort ut, en månad sen jag började alltså. Jag har varit där ca 3ggr per vecka så det tycker jag är rätt så godkänt för att vara en som inte får arslet ur vagnen. Känns som att jag babblar en del om min träning just nu, men det är ju SÅ skönt.. jag har mer energi, känner mig starkare, orkar mer och är mer nöjd med mig själv. Och då är detta ändå bara början, så bättre kommer det att bli =)

I morgon ska jag på säljledar-möte för data. Ett möte då alla säljledare i Sverige träffas och diskuterar saker och har en viss utbildning. Om det känns kul? Nej, inte ett dugg jäkla kul. Förutom att man får betalt för att göra något annat än att stå i varuhuset. Men jag var på ett möte förra veckan och så går det ett par dagar och så är det dags igen. DET är lite värdelöst. Dessutom så bråkade min bil med mig sist när jag skulle hem, bromsarna frös och ville fasiken inte släppa heller. Så nu tänker jag inte åka långt med den själv, inte om det är kallt. Mamma var snäll och sa att jag kunde låna hennes bil, och den har gått 200 mil så det håller förhoppningsvis lite bättre ;)

Nu en espresso, innan jag somnar i soffan!


Kommentarer

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0