Oro

V har varit dålig hela natten, vaknade av ett hulkande ljud från toaletten och tänkte nej, det ÄR inte sant! Magsjuka är fan det värsta och jag har klarat mig hittills.. men vem vet. Jag är iaf ledig i morgon och har jobbat idag. Men men, man tuggar maten noga innan man sväljer, så att det blir lättare vid eventuella uppstötningar!
Det var väl i princip det jag hade att säga för idag, kommer lite roligare inlägg i morgon, förhoppningsvis ;) Nu ska vi kolla på en film i sängen, har jag tur så hinner jag höra introt till filmen innan jag slocknar. Jag har väl sovit ca 3-4h den här natten.. :/
Jag hoppas innerligt att jag vaknar upp i morgon, som vilken ledig dag som helst..

Kommentarer
Postat av: Kim

Blä för magsjuka! :( jag tror att jag sett det i min ridsports butik, hon säljer hund saker och ljus + lite annat smått å gott där med.

2009-10-27 @ 10:22:12
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0