Ännu en helvetesdag

Vad fan är det med mig.. jag har ätit ca en 1/10 av vad jag brukar äta till middag och så får jag ont i magen och känner mig som att jag har ätit upp ett helt smörgåsbord själv. Sen jag vaknade i morse har jag haft ett tryck i högra lungan och ont när jag andas, plus värk i axeln. Jag har bara mått fullständigt crap idag. Vet inte riktigt vad det är men antingen har jag blivit sjuk och utsliten efter magsjukan, eller så har det inte varit någon mahsjuka utan något annat skit!
V har åkt till Råsunda för att kolla fotboll nu.. och jag känner mig som att han kommer att hitta mig död här hemma när han kommer tillbaka. Fy sjutton, jag hatar att vara själv när jag är sjuk och ynklig. Men så är det, hoppas att jag överlever kvällen! :P


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja du får göra det, dom hade en hel del olika dofter och de fanns i stora och mindre. Verkade som att det var rätt nytt där, ett helt bord fullt med skylt och ljus uppställda vid kassorna :)

Huh, vad är det du har råkat ut för egenligen? måste ju vara något mer än bara vanlig magsjuka om du känner dig sådär. Men V är bättre eller?

2009-10-28 @ 21:01:37
URL: http://soerils.blogg.se/

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0