Jag längtar..

Efter att flytta till hus, det vore så otroligt skönt! Jag vill bo relativt "centralt". Skulle inte orka med att bo långt ifrån affärer och absolut inte längre ifrån arbetet än vad jag gör idag. Men ett hus, inte för stort.. åh vad skönt det skulle vara att kunna vara lite i fred och kunna grilla om man vill, kunna vara ute i trädgården. Haha, jag längtar faktiskt efter ett Svensson-liv med en volvo kombi och villa.

Är jag gammal? Nej.. trodde väl det, men framtiden är ju det man ska planera för, och njuta idag. Jag slår ihop det där med att njuta idag, för att jag planerar framtiden. Eller åtminstone tänker på den. =)


Ja, jag fortsätter drömma några år, om något sånt här:




Kommentarer
Postat av: Sofia

hello! jag har nytt simkort till mobilen så jag har inte kvar ditt nr.. du kanske kan smsa det till mig?

2009-06-07 @ 20:47:32
URL: http://discipline.blogg.se/
Postat av: Annelie

Ja du.. en dag har du nåt åt det hållet det är jag säker på. ;)



Tänkte väl bara skicka in en kram här till dig och hoppas du inte jobbar ut dig snuttan..



Kram kram

2009-06-09 @ 15:46:25
URL: http://frostnatter.blogspot.com

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0