Uppfräschning!

Jag har känt mig så trött på mitt hår, framförallt min hårfärg. Jag har varit kluven mellan att göra håret ljusare för att det är fint, och mörkare för att det är enkelt. Men det trista med att göra det ljusare är ju att man måste gå och färga det väldigt ofta och det kostar upp mot 2000:- per gång när man inte är naturligt blond.

Så idag kände jag att jag behövde göra något åt eländet, andra kanske inte tycker att det var så hemskt innan men jag tyckte att det så orange ut när solen lös igenom.. Nåväl, nu är det mörkare och jag hoppas att jag inte kommer att ångra det för nu är det inte ett alternativ att göra det ljusare, om jag inte riskera att håret ska ramla av helt och hållet ;)

Here´s the result:


Bortse från att jag ser ut som en tönt och kolla endast på hårfärgen :P



Ja det är mörkt men... iaf jämnt.. Dock ingen mascara så mina ögon syns ju ej :P hehe...




Kommentarer
Postat av: alvan

Hej fint! Jag säger alltid att du ska vara mörk.

Men sådär mörkt har du inte haft förr va? Ska bli kul att se hur det ser ut då du har putsat till ögonen lite med den svarta ögonskuggan till det! :)



fan jag måste också färga... det blir så ljust nu! Är verkligen dags.

Sitter o funderar på lugg.. ska jag ha lugg eller ska jag bara låta den vara och köra spännen... ?



Kram på dig

2009-05-21 @ 22:00:24
URL: http://frostnatter.blogspot.com
Postat av: Sofia

Du blev galet snygg i det där! Passar skitbra :)

2009-05-21 @ 23:57:33
URL: http://discipline.blogg.se/
Postat av: Anonym

jooodå, nog har jag fallit för bloggandet trots allt ;D trots att jag är rätt kass på att uppdatera! ja, eller ska du vidare ut på lördag efter eran personalfest? rooth frågade om jag hade lust att haka på då... är du inte sugen?

2009-05-22 @ 13:54:12
URL: http://discipline.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det blev riktigt snyggt :)

2009-05-24 @ 20:46:08
URL: http://buumbi.blogg.se/

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0