Sol och varmt!

Igår bar det av till ikea med S. Köpte faktiskt inte mer än några småsaker för ca 200 kr.. det händer inte så ofta ;)

Köpte ett par höga och ett par låga skor dessutom:


På kvällen gick jag till S och drack lite vin.. tänkte att jag skulle följa med ut igår kväll eftersom det var så länge sen (November)! Vi hade det väldigt trevligt när vi satt  hemma hos henne. Men så ska man gå ut.. och jag kände redan innan jag bestämt mig för att gå med att det inte kändes så jättekul. Men när vi väl kom dit så var det HELT värdelöst, jag förstår verkligen varför jag inte går ut så ofta. Det är säkert roligare att gå ut i stan men jag har inte så stort intresse av det.. plus att jag vill kunna komma hem utan problem! Nej, den här sommaren är det nog att sitta hemma eller krogen som gäller.. för det där var inte kul för fem öre :P

Idag ska jag nog åka ut till mormor, det är ju mors dag och allt så då kan man väl passa på kanske. Hörde att syrran skulle dit med och då kan det ju vara trevligt kanske. Men innan dess, måste jag sola lite.. jag ska ta med mig V ut tror jag!

Urval från ikea:



Kommentarer

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0