Shoppat lite..

Har tänkt ett tag nu att jag skulle prova mineralfoundation, jag använder inte flytande i vanliga fall men eftersom att den är så lätt så blir det ju mer som ett puder. Jag tänkte att det kanske skonar huden lite mer än vanligt puder iaf, då behöver man inte använda lika mycket.

I många år nu har jag bara köpt dyrt smink, dels för att jag tycker att det sitter mycket bättre och sen är det mycket bättre kvalitet. Men men.. idag köpte jag en billig mascara från maybelline, så vi får se om jag gillar den eller inte ;)

Detta inhandlade jag idag: (Förutom utemöbler, dynor och blommor som kommer i bildbevis senare då vi fått ordning)



Skulle även prova min nya eyedust från MUS idag, jag har inte testat den tidigare och tänkte att jag skulle prova att fukta den och använda som eyeliner. Det blev ju hur snyggt som helst. Det kan jag rekommendera, nightmare heter färgen!
Däremot fick jag väl inte så jättebra bilder på det, men men!




Kommentarer
Postat av: alvan

Hey fint! Varför kan inte jag sminka mig för.. är så kass på det... vill!



Jättefin den svarta!



Jag har kört med mineralfoundationen. Men vette fasen om det är nåt särskilt med just mineralerna..?

Ja den funkar väl ok som bas. O så lite Guerlain på dä!

2009-05-28 @ 22:37:28
URL: http://frostnatter.blogspot.com

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0