Håll i hatten!

För idag blåser det ordentligt här! Hade planer på en picknick men så blev inte fallet! Det är inget annat än tråkigt när man jobbat i nästan en vecka i sträck och det varit fint och varmt ute. Men men, jag satsar på sol i helgen.. då är jag ledig!

Idag ska jag åka till mamma som ska plantera lite blommor i min balkonglåda, jag är ju rätt mesig av mig men för det första är jag rädd för att det ska vara maskar och larver i jorden! Dessutom så HATAR jag att få jord och äckel under naglarna. Hehe.. Jag är inte fin av mig, men det är en fobi.. ;)

Så idag är allt jag behöver göra att peka på vilka blommor jag vill ha och sen bära upp lådan till lägenheten, perfekt ;)

Funderar även på att hämta kära systerdotter på dagis lite tidigare. Hon är ju så gosig och tycker så mycket om sin moster! =D

Nu ska jag ta och göra mig i ordning så man hinner få något gjort idag!

Kram



Kommentarer
Postat av: Soof

Haha, det är ju mysigt att plantera blommor! Jag var på väg att köpa till min balkong igår men då hade dom så jävla fula blommor på årsta torg. Ska fixa det nån dag framöver tror jag...



Ska vi ses nån dag i helgen kanske?

2009-05-27 @ 12:25:24
URL: http://discipline.blogg.se/

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0