Watch out!

Jag har inte bloggat något alls på flera dagar, har inte haft någon lust! Jag har mest känt mig omotiverad och velat göra andra saker. Och det har hänt en hel del faktiskt, syrrans man fyllde 40 och hade fest i lördags. Hur kul som helst, jag och V var kvar till 4-snåret. Haha, tänk så mycket man har att prata om! ;)

En del sol och bad har det blivit med innan veckan startade och jag började jobba, har haft en riktigt tung dag idag. MASSOR att göra och inte en lugn stund, tur att Diana var snäll och hjälpte mig så gott hon kunde.

Tre dåliga incidenter från dagen:

1. 3st Mobiler blev stulna från väggen till ett värde av ca 12000 kr! IDIOTER! Men vi har dom på film..

2. Knäpp kund skäller ut mig för att jag inte tänker diskutera mer ang. att han vill lämna tillbaka en mobil som var plomberad, men som HAN brutit! Han kunde inte förstå varför! Kunden tvingar mig sedan att be om ursäkt för att jag gick och jag har blev även kallad rasist via min kollega. Jo men visst, jag RASIST!?   Jojo...

3. Jag har inte hunnit med ett skit på jobbet! (Förutom att sälja en massa och det är skitkul) Hade behövt fixa massor med!



Kommentarer

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0