Stackars pappa!

Idag ringde syrran när jag var på jobbet, och undrade om Victor ville komma och äta middag där. Han hann väl inte riktigt så jag ringde upp till pappa sen och sa att han nog skulle skippa det. -Men ni kan väl komma och fika annars? Annelie och barnen är här med".
Nej, det blir nog inte så bra sa jag.. jag slutar inte förrän 20 så det blir för sent.

Sen åker jag hem och så sitter jag och pratar med Sara i mobilen. SHIT! Är det inte den 4e idag? (=pappas födelsedag)

Så jag ringde upp honom igen och sa grattis, tänkte bara säga det nu medans jag är på väg hem. Så jag inte GLÖMMER det! ;) Han förstod nog att jag hade glömt det på grund av att jag har lite annat att tänka på just nu ;)




Kommentarer
Postat av: Kim

Tack! Haha, han har inget minne av att ni stod och pratade heller (senil jävel). Han visste iaf att du var med under matchen. ;) Men om ni var på Marinan eller ej hade han noll koll på.

2009-08-04 @ 23:17:09
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

haha ja ibland är inte hjärnan med, födelsedagar kan vara riktigt svårt att komma ihåg!



tack snälla för ord om objektiv, nu vet jag lite mer =)



kram!

2009-08-05 @ 10:12:44
URL: http://happilyeverafter.se

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0