Nytt jobb!

Jag har ju varit lite glad och nervös den senaste tiden ang. en intervju som jag var på för två veckor sen. Det kom fram att dom skulle söka en ny sl (Säljledare="avdelningschef") på elgiganten i Norrtälje. Hmm tänkte jag, man kanske skulle söka?! Chefen blev tipsad om mig och vi träffades för att prata 2 ggr, sen ville dom anställa mig. Det gäller data/tele så det blir både lite nytt och väl inarbetat där jag har stenkoll. 

Det känns lite tråkigt att lämna Täby där jag jobbat i 2 år, men nu kommer jag att få mycket mer erfarenhet, ett roligare arbete, mer ansvar och HÖR och häpna. Betalt för allt det jag redan gör idag? Jättebra är det! ;)
Den 5e september börjar jag, om det inte blir den 1a. Ska bli skönt dessutom att ha 5 min till jobbet i stället för 1 tim (10 mil) varje dag! Money, money....

Jag är GLAD och njuter av livet!

(bortsett från den här dagen)
;)

Kommentarer
Postat av: Kim

Grattis, fan vad skönt med jobb på hemorten! :) Dit kan du ju ta cykeln när det är sommar å fint väder. :)

2009-08-12 @ 10:57:27
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0