Jag har gått och blivit med barn!

Ja det är sant, 3st! Sitter hos syrran nu och har precis plockat undan lite sen frukosten, slängt in en tvätt i maskinen och vilat en liten stund. Stackars ungar att behöva gå upp kl 7 för att gå till skolan! Och inte minst, stackars MOSTER! =)
Nej, det är faktiskt roligt, jag är rätt sällskapssjuk av mig så det passar perfekt att ha tre barn omkring sig, det är ju ändå bara tillfälligt =) 

Jag trodde att jag hade plockat ner det mesta i min väska som jag tog med hit, men när jag duschade igår insåg jag att jag bara hade schampo och balsam. Men vad fan, dom har ju duschcreme här! Ja precis, Batman-duschcreme! Så den tog jag och det fick jag ångra bittert, fy fan vad den luktade! Typ gammal lakrits, snacka om att dom säljer dom där stora flaskorna bara för vad som är på utsidan! =)

Nu ska jag göra mig i ordning det sista, möte på Elis!


Kommentarer
Postat av: Kim

Beror på hur jag trivs. Gör jag det så var jag välkommen när jag ledsnat på att vara mammaledig. :p

2009-08-26 @ 11:20:21
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: diana

vet du hur ja blev då ja läste första raden :P

2009-08-26 @ 16:15:49
URL: http://thunberg.blogg.se/

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0