The dentist

Jag ska till tandläkaren i morgon, det var jättelänge sen jag var där. Mina tänder har alltid varit väldigt bra och jag har inte haft mer än några enstaka hål, senast när jag var 12. Men det känns som att det är dags att gå nu, känner av ett hål i ena kindtanden. Men jag vill inte lägga pengar på det nu, har ju en resa att se fram emot. MEN, tänderna ska jag ju ha hela livet och jag har en skräck för dåliga tänder.

Senast förra veckan hade jag en kund i 60-års åldern som hade dåliga tänder och fullt av brun tandsten. Hennes andedräkt kunde lätt ha dödat. Jag var tvungen att backa för att inte må allt för illa. Då ringde jag till tandläkaren och bokade en tid!

Kommentarer

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0