Fönsterputsaren inbokad

Jag är helt värdelös på att putsa fönster, okej.. jag tycker inte att det är kul heller men jag ÄR helt värdelös. Så idag antog jag mig den smärre ansträngningen att ringa till mamma och be lite snällt =) Så var det klart, hon kommer och grejar det nästa vecka. Det var ju inte jobbigt alls anser jag såhär i efterhand, det har ju aldrig varit så lätt att putsa fönstren förut. Undra om hon är avdragsgill.

Här har det jobbats idag, sen var jag ut på rundan, handlat och så har vi sorterat lite i vårt helt fantastiskt korkade skafferi. En eloge till den obegåvade människa som ritat vårt kök! :D
Nä, nu ska jag se vilka pass man kan tänkas boka in på Friskis denna vecka. Spinning iaf!

Kommentarer

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0