Dagens 6,5km

Idag blev det en lång runda. Eller, den hade klart kunnat vara längre men det kändes jäkligt skönt att gå iaf 6,5 km! Vädret kan ju inte bli bättre! Har en ny utmaning den här veckan, ska nog börja med GI för att boosta kroppen lite extra nu när jag faktiskt varit lite lat med träningen. Visst bidrar det att jag har jobbat mycket den senaste tiden.. men ändå. No excuses! =)
GI innebär ju ingen pasta, ingen potatis, inget bröd.. det är mycket som försvinner men förhoppningsvis så kanske det ger mig något! Sen är det klart att man någon gång kommer att äta både pasta och bröd. Men till vardags tycker jag nog att det ska gå bra!
Nu, kyckling. Med potatis ;)

Kommentarer

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0