Today was a good day

Ja, jag har jobbat hela dagen men det var en bra dag! Var ute och åt lunch som jag "tjänat" ihop till, och motivationen kändes på topp!

Sen vet jag ju såklart att efter dom här 2 långa dagarna som återstår så har jag faktiskt 4 dagar ledigt! Det ska bli fantastiskt, men tanke på att mitt schema i april är skitdåligt så är det väl tur! Mån-fre varje vecka i princip, plus en helg. Jaja, mån-fre är ju normalt att jobba men inte med våra arbetstider. Man bli liksom lite ko-ko av det! Man hinner inte träffa vänner, knappt träna, vara hemma eller bara göra sånt som folk gör; har ett liv. Men det ska jag nog överleva, tiden brukar gå rätt så fort ändå!

Vad det gäller kameragrubblandet så är jag inte klar än, ska vänta tills lönen trillar in på kontot den här månaden så bestämmer jag mig sen. Jag tror jag hänger upp mig för mycket på att det är en prisskillnad.. något som inte har någon betydelse i det stora hela. Men som sagt, man vill ha lite pengar att leka för i maj också! =)

Nu ska jag sova, trött idag! I morgon blir det jobb heldag, sen gym, hem och sova för att sen ställa kl på 06.00 för en underbar inventering på onsdag morgon. Motivation var det va! ;)




Thailand..

Kommentarer

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0