Söndag!

Igår kväll hade vi trevligt med två vänner till oss, prat i soffan med lite vin och ost. Sånt som kan hända ibland är att man bestämmer sig för att gå till ett eller annat ställe, och det brukar alltid vara roligare innan. Något man kommer på i efterhand ;)
Hur som helst så skulle vi till Norrtäljes enda (skit)nattklubb. Men Amanda skulle jobba tidigt och jag hade ingen lust att gå in själv heller, så jag och V promenerade hem i duggregnet, som senare skulle bli ösregn! Men idag är vi pigga och fräscha och jag ska gå och träna med en arbetskompis strax efter 16 =)
Något som känns lite mysigt just nu är att det är påsk snart, inte för att jag bryr mig på det sättet men det är ett tecken på vår. Plus att man träffar familjen och har det trevligt.

Kommentarer

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0