EOS 50D VS EOS 550D

Min systemkamera är såld. Borta, finito. Känns både tråkigt och roligt på samma gång. Vi har ju haft så mycket roligt ihop men nu är det dags att gå vidare, att uppgradera! ;)

Får se vilken kamera det blir sen, det står väl egentligen mellan Canon 50D och 550D. Svårt val, men jag ska inte köpa riktigt än så jag hinner nog bestämma mig =)

Idag är jag hemma från jobbet, förkyld. Har avverkat några serier och filmer i soffan och nu blir det väl till att värma soppa eller nåt. Orkar inte laga mat men känner mig lite hungrig. V är på kurs så det finns ingen hemma som kan ta hand om mig heller ;)

Nej, lite att äta innan nästa film...


Svennekamera i högre prisklass med schysta funktioner.


Semi-proffs kamera med snabb processor och magnesiumlegering.

Kommentarer
Postat av: Kim

Jag vill ha en systemkamera jag med!

2010-03-17 @ 12:30:56
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0