En utomordentlig dag!

Sov ganska länge idag, behövde verkligen det efter att ha vaknat 7 nästan hela veckan samtidigt som man jobbat långa pass.. Men 4 dagars ledighet sitter ganska bra nu =)

Syrran följde med och tränade idag och det var trevligt, alltid kul att ha någon att byta några ord med då och då. Plus att det var en riktigt bra träningsdag för mig. Vet inte om det var sömnen men jag fick någon form av superkraft. Orkade mycket mer än vad jag brukar och nu känns det verkligen som man kommit igång på riktigt!
Efter gym och dusch kom Amanda förbi och vi drack kaffe och pratade ett par timmar. Mycket trevligt!

Under kvällen har jag försökt att hitta ett bra fotoredigerings-program. Det är svårt, men jag kommer ju att använda ny kamera snart och då vill jag gärna kunna fixa till bilderna i annat än iPhoto som är lite för basic.
Och jag vill verkligen att kameran ska komma FORT, jag vill ha den nu, nu, nu! Förhoppningsvis får jag den i början av nästa vecka.. Jag vet att jag kommer att bli jättenöjd med den!


En viss skillnad mot mitt gamla 18-55

Kommentarer
Postat av: David Naylor

Hej igen!



Du kanske redan har hittat på något nytt att redigera dina bilder med, men annars kan jag varmt rekommendera Lightroom. Då fotar man i råformat och kan göra en massa inställningar i Lightroom utan att faktiskt ändra på själva råfilen.

2010-04-18 @ 14:52:23
URL: http://davidnaylor.org/blog/

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0