Trött

Jag har jobbat dom senaste dagarna, rätt värdelöst just nu. Det har varit mycket att fixa och försöka göra snyggt men nu börjar det ordna sig lite..
Min astma är kvar, igår var nog värsta kvällen någonsin. Funderar på att kontakta läkaren om det fortsätter, känns inte riktigt rätt att ha så svår astma som jag har nu.

Det var iaf en gubbe och kollade på möglet i vår lägenhet idag, men han sa att "Det DÄR är ingen fara, nä det är bara si och så och bla bla bla". Jag frågade V om han hade kollat ifall att det var skadligt mögel.. men det hade han inte gjort tydligen. Kollar man inte det automatiskt om man är "mögelgubbe"? Eller ska man få det som en chock sen att möglet var skadligt, men synd för dig. Du frågade ju inte så skyll dig själv :P

I morgon blir det inventering för mig och jag börjar 07.30. Alldeles för tidigt faktiskt. Men när jag kommer hem så ska jag lägga mig i soffan med ett glas vin och njuta av två lediga dagar!!


Kommentarer
Postat av: annelie

Hej!

Men... vad gör dom åt möglet då? Ska de inte göra något alls?



Tycker du ska gå till läkaren så du får fråga lite om det, samt har intyg som säger att du faktiskt har svåra problem med din astma. Som ju faktiskt säkerligen även beror på möglet... vad var det för gubbe? Vem som helst eller?



Kram och se till att det där kollas

Systra di

2010-01-19 @ 22:38:36
URL: http://frostnatter.wordpress.com
Postat av: G E L I C A <3

Hejsan hoppsan, jag har startat en tävling för dig som vill få lite mer publicitet av din blogg. VECKANS BLOGG är inte svårt att bli, anmäl dig på min sida och följ instruktionerna :) Tack för mig , kram

2010-01-19 @ 22:56:46
URL: http://angelicakjellen.blogg.se/

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0