Mer om 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag sade upp mig från en heltidstjänst och började på nytt arbete med nya (stora) utmaningar. Jag valde bort vissa saker i mitt liv som inte gynnade mig.
2. Vad önskar du att du gjort mer?
Rest, eller bara åkt iväg för nån dag. Gjort mer saker som man njuter av lite längre. Tränat, i guess!
3. Vad önskar du att du gjort mindre?
Oroat mig över ekonomiska problem, lagt energi på saker/personer som bara slukar andras energi.. såna som faktiskt inte bryr sig. (Men det är ändring på det nu, från och med nu är det behandla andra så som du vill bli behandlad själv)
4. Vilken del av 2009 var bäst? Första eller andra halvan?
Trots många dåliga saker så vill jag säga andra. Det har varit bra.
5. Hur tror du 2010 blir i sin helhet?
Förhoppningsvis förändringens år, på många sätt. Förhoppningsvis ett år som gynnar mig mer!
6. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, ingen nära som jag vill kalla vän direkt..
7. Dog någon som stod dig nära?
Jag har varit väldigt skonad från det!
8. Vilka länder besökte du?
Så jäkla boring att skriva Åland, men så är det!
9. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Ömsesidighet, ärlighet från vissa personer. Är inte det självklart egentligen?! :P
10. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Kommer alltid minnas 20e maj som en fin dag.
11. Vad var din största framgång 2009?
Att avancera inom mitt arbete.
12. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej, frisk och kry.
13. Bästa köpet?
Min macbook (delar förstaplats med min iphone dock)
14. Vad spenderade du mest pengar på?
Min dator för 13.000:-
15. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Det är så mycket saker som gör mig glad.. Jag har nog inget bra exempel för utom alla vardagliga saker som jag alltid uppskattar.
16. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Happy- Leona Lewis, Hero of war- Rise against, Devour-Shinedown,
17. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Helt klart gladare, det är mycket som känns bättre nu.
18. Blev du kär i år?
Nej jag BLEV inte kär, men jag har varit det länge.. Men jag blev nog mer kär..
19. Favoritprogram på TV?
Dexter, LOST, Runway, Unga mödrar
20. Bästa boken du läste i år?
I år.. Jag är osäker på om jag läst någon "bra" alls.. Läser tyvärr för sällan.
21. Största musikaliska ögonblick?
Jag har nog inte haft något tyvärr.
22. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Underkläder? Pengar? haha..
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Jag jobbade till kl 19.15 och sen fikade jag med V, sis&co och pappa!
24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att man inte skulle känt sig sviken av en eller flera personer. Det tär väldigt mycket på mig och jag har svårt att glömma, även om man går vidare.
25. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Casual elegance meets romantic and chic ;)
26. Vad fick dig att må bra?
V, min syster, foto och att byta jobb.
27. Vilken kändisträff var mäktigast?
Kul att den enda "träffen" var att Ralph (sångaren i mustasch) handlade en laddare av mig i Täby. Även om detta INTE bör ses som en "enda" träff. Han är en grym sångare, dock blev det kanske en aningen kort visit ;)
28. De bästa nya människorna du träffade?
Helt klart Amanda, vi passar ihop och har roligt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Det var provsvaren jag tänkte på...

2010-01-08 @ 11:20:32
URL: http://soerils.blogg.se/

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0