I morgon åker vi!

Det ska (som jag sagt förut) bli fantastiskt skönt att komma iväg. Vi åker till Härjedalen i morgon, med V´s familj. Även hans moster med familj är där och det ska bli mycket trevligt att träffa alla. Jag har precis insett hur sjukligt mycket packning det blir, men vi är ju två personer.. med skidset, handdukar, lakan.. och.. allt annat! Det tar PLATS!
Jag är inte speciellt överförtjust i att åka typ 50mil i morgon.. Jag hatar att åka bil sådär långt. Om det är bara vi två som åker så är det okej för min del. Men när det är andra med så blir det trångt, och man vill stanna eller inte stanna i olika omgångar. :p Men det går säkert jättebra, och jag har ju faktiskt datorn med mig, och min iphone, och böcker.. och så kanske jag köper nån tidning ;)
Nej, vi ska åka hemifrån kl 06.00 så det kanske vore på tiden att lägga sig. Jag kommer inte att vara speciellt pigg i morgon bitti, lite av en fördel också då man kan sova i bilen!
Hoppas på en del fina foton med, mitt näst intill oanvända 55-200VR-objektiv ska följa med!
Ha det fint så återkommer jag från ett jäkligt kallt Härjedalen!

Kommentarer

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0