Året 2009

Jag vann 3 (3!!!) gps:er värda 9.500:- i en säljtävling från Tomtom. Jag vill inte säga att jag var den bästa av alla men jag måste, för er skull..



Åkte på kryssning med V´s familj och det här är den enda (hemska) bilden på oss från då :P


Sis fyllde 30 och fick en sån här.



Picnic i första riktiga vårsolen


Vi firade påsk hos pappa.

V blev varslad från sitt jobb.




Våren kom på riktigt nu!


Min brors dotter fyllde stor tjej!


Mamma fyllde 53!



Personalfest med alla elis på Elis-båten. :P




Jag städade garderoben, vilket påminner mig om att det är hög tid att göra det igen!!


Min skönhet flyttade hem till oss! Once Jelkis go mac, you know she´ll never go back!


Middag hos mormor i maj, vilket såklart bjöd på första doppet!!



Det blev en rolig midsommar på Fogdö!




Sis &Co flyttar till huset på hjul och det blev svårare att hälsa på.
Detta bjöd på att vi sov i äcklig stuga en natt för att kunna ha vinkväll! =)


Vi gjorde om i sovrummet.


Syrran med man åkte till Turkland och vi passade barn i några dagar!

*Jag antog utmaningen att söka jobb i Norrtälje, som säljledare.
*Sade upp mig från Täby i augusti. Ett mycket bra val.


*Började mitt nya jobb den 5e september!


Lilla tuffingen fyllde 3 och det bjöds på singstar!


Jag fyllde hela 4 händer och 1 finger.


Aik blev (till min överdådigt absolut stora förtjusning) mästare.


Apple product proffesional blev jag! =)


Köpte något jag velat ha alldeles för länge!!


Klädde julgranen



Julen firades bland annat hos bror.


Nyårsafton hos V´s kompis på lilla essingen. Vi hade den bästa utsikten!!


Kommentarer
Postat av: annelie

Lovely! Sis e glad, min Kitchen aid is runnin då och då! Igår morse.. idag, förra veckan... Jag älskar den!!! :)



Kul att se alla bilder, fina bilder på barnen!



Kram och ett underbart år önskar jag dig!

2010-01-06 @ 23:45:07
URL: http://frostnatter.wordpress.com
Postat av: Celinn

fint hår =)

2010-01-19 @ 19:46:52
URL: http://ceeliinn.blogg.se/

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0