1 dag till

Jag känner mig inte sugen på att jobba, och idag har det varit d ö t t. Snökaoset antar jag :P Det känns riktigt tungt att det är jobb i morgon med, och jag har ett sug efter att gå till gymet. Jag var där i tisdags och det känns som jättelänge sen. Dessutom känns det lite jobbigt att inte kunna träna när vi åker till fjällen, men ni tänker säkert att då åker man ju skidor! Men nja säger jag, den enda träningen jag lär få är väl att resa mig upp ur snövallar som jag styrt raka vägen in i!
Nej men det känns som att det vore skönt att hårdköra nu när man kommit igång. Varannan dag på gymet tycker jag är bra, men jag får helt enkelt ta en extra tyngd på maskinerna och några extra kilometer på crosstrainern istället :P
I morgon, sista jobbdagen på typ en vecka! Jobbar inte förrän nästa lördag sen. Skönt!


foto: jag

Kommentarer

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0