Shopping för håret

Min plattång har den senaste tiden gett upp. Det skyddande lagret som är på teflonen har börjat lossna så det känns verkligen som att det sliter otroligt mycket på håret när man använder den.
Så idag passade jag på att beställa en ny ifrån Ga.ma, en cp1 ceramic som ska vara bra.
Och inte nog med det så fick jag ett test av en hårolja utav en kär vän som jag var tvungen att beställa hem. Man kan ju lätt tro att olja gör håret fett, men den här oljan är bara super på alla sätt!
Det är så skönt när man upptäcker en produkt som man undrar hur man har klarat sig utan hela tiden, men that´s what friends are for! Det är bra att tipsa varandra.
499:-
209:-
Beställ hårprodukter från baresso.se --> Jättesmidigt, billigt och snabb leverans!

Kommentarer
Postat av: mmautildah

Nu har jag precis startat en tävling där man kan vinna ett par örhänge , delta gärna (:

2010-12-14 @ 23:48:23
URL: http://mmautildah.blogg.se/
Postat av: Kim

Jag kan inte tänka mig varför han skulle säga det, ingen bebis här liksom.

2010-12-17 @ 09:30:44
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0