Ledarskap

Idag har jag varit på utbildning i stan, mycket givande! Det är roligt hur mycket man får ta del av genom jobbet. Nu var inte det här något som mitt jobb ordnade utan det är sånt som kommer med från andra håll om man har tur! =) Man får en kick av att lära sig nya saker och allra helst andra sätt att GÖRA saker på. Det finns så mycket duktiga personer som man kan lära sig så mycket av!


I morgon börjar jag jobba kl 12, tänk vad lyxigt det kan kännas att börja 2h senare än vanligt. Sen spinning efter jobbet, jag kommer att sova gott i morgon ;) Och ikväll, gick upp 06 i morse.. inga vanliga "säljartider"


Natti!



Kommentarer
Postat av: Freddie

det där låter ju kul :)

2010-04-15 @ 12:01:33
URL: http://freddiehigh.blogg.se/

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0