stress

Idag var det mycket på jobbet, hann inte göra mycket av det jag hade tänkt. Om man ändå hade lite "kontorstid" inräknat :S Får ta nya tag i morgon!
Åt middag hemma hos Sara efter jobbet och kollade på Simon&Thomas samt Svenska hollywoodfruar, ja.. vad ska man säga. Wicked! Blev lite grönsaker med dip också, har nog knappt ätit det någon gång. Förutom på fritids en gång när jag var 9 (?). Gott =)
Ja det var min dag, nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på film tills jag somnar! =D
Slänger upp en ny söt bild på mig med.
(gjord av syrran)
;)

Kommentarer
Postat av: annelie

haha lite småkladdig mascara! ;)

2009-09-24 @ 14:45:25
URL: http://frostnatter.bloggproffs.se

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0