Ledig sjukdag

ÅHH. Det känns så fullkomligt värdelöst att ligga här hemma och vara sjuk. Samtidigt tar jag tillfället i akt att vila när jag ändå är ledig, vill inte vara sjuk från nya jobbet ännu :P Däremot har jag alltid ett begär av att göra saker, jag blir lätt uttråkad och det måste hända något. Mina lediga dagar brukar inte ha en lugn stund.
Men vad gör jag idag, jo.. sitter i soffan och spelar Playstation 3. Resistance 2 får det bli idag ;) Funderar även på att börja kolla igenom Oz-boxen som jag köpt. (Inte trollkarlen från OZ, utan fängelseserien Oz) ;)

Kommentarer
Postat av: rebecka

åh ja vet. vet du hur man ändrar färgen på kommentar"knappen"? hittar det inte på designadinblogg.se :/ ååh har inte spelat ps3 :( bara 360 och wii har man testat haha!

2009-09-10 @ 21:22:36
URL: http://bizzi.blogg.se/

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0