Go shorty, it´s your birthday

Haha, det känns inte liiiika speciellt längre, som det gjorde när man var liten. Ligger i sängen och försöker bli trött, och jag är nog på god väg! I morgon jobbar jag och sen kommer sis &co och pappa och fikar på kvällen. Det riktiga taberaset går av stapeln i helgen sen. =) Var på Michael-kalas i helgen.. mitt gudbarn även kallad brorson fyllde år, men vi kom såklart när kalaset var över då jag jobbade till 16. Däremot bjöds det på väldigt god yakiniku! Hemmagjord och godare än på restaurang!
Sova var det ja... =)

Kommentarer
Postat av: Kim

Vad fasiken är yakiniku för nått? :p



GRATTIS!

2009-09-14 @ 10:29:44
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Annelie

GRATTIs på födelsedagen lilla syster!!!



Ses ikväll!



Kram kram

2009-09-14 @ 13:48:15
URL: http://www.frostnatter.blogspot.com
Postat av: Jerry Martinsson

Grattis på födelsedagen!!! Kul att du gillade Yakinikun!

2009-09-14 @ 14:03:28

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0