Birthday no. 21

Ja man är ju bara barnet än så länge! Njuter av att ännu inte tycka att det innebär ångest att fylla år, fast jag tror nog inte att jag kommer att bli så i vilket fall.. Idag har jag jobbat, började dagen med "paket på sängen", eller ja.. i soffan, självklart var ju jag uppe först och var lite stressad iväg till jobbet. Ingen frulle på sängen här inte! :P Har iaf haft en bra dag, mormor kom in med blommor på jobbet, och så även pappa. =)

Sis &Co och pappa kom och fikade ikväll, trevligt! Av kära syster fick jag en tur med "Stockholm ghost walk", givetvis med henne som sällskap! Vi kommer att avsluta kvällen med en god 3-rätters middag, mysigt!
Det ser jag fram emot och det var riktigt kul att få en upplevelse i present, kommer ihåg när jag fick en biljett till "RENT" (musikalen) av mina syskon när jag fyllde 14(?) och det glömmer man liksom inte lika lätt som en vas, tröja eller smink =)
Jag är ju lite insnöad på det här med spöken och andar, I belive! Haha, jag tror fortfarande att min farmor hälsade på mig i drömmen i förrgår!! Den här turen är tydligen väldigt populär och det handlar inte direkt om just spöken heller, utan mycket historia.. hur som helst så ska det bli spännande att se vad det kan vara!
Tack Sis!
Jag fick lite andra fina presenter idag med, pappa kom med kaffemuggar och en kanna + cash =)
V gav mig lite fina saker som en pojkvän ger till en flickvän! Nu ska jag ladda inför det stora taberaset på lördag då resten av släkten och även ovannämnda (tror jag) kommer.
Dom här två fick jag av söt-Sara igår, fina va? =)
Resultat av kanelbullstillverkning ;)
Pappa tyckte minsann att jag skulle ha en tårta dagen till ära!

Kommentarer
Postat av: Kim

Låter gott, gillar utländsk mat! :) Tårtan ser mumsig ut, vad var det i? :p

2009-09-15 @ 12:23:57
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Rosida

Ååh, gud viilken chokladig och lyxig tårta.

Haha, min katt går typ på tangentbordet... Nu ska hon skriva lite här:



osdxeräåö''''''''''



xD Haha, kattskrälle. ♥

2009-09-23 @ 22:34:46
URL: http://beyondthesurface.blogg.se/

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0