Trevlig kväll!

Idag har det faktiskt varit en riktigt bra och trevlig dag. Vi har bara tagit det lugnt och umgåtts =)
Ibland får man på nosen när man skriver saker som inte blir riktigt som man tänkt sig, när pappa och hans sambo kom så sa hon att ja, hasselbackspotatis hade ju varit gott ;) Jo, jag hade tänkt göra det men så säger V "Kan vi inte göra pastagratäng istället? Det är ju gott" Jaja tänkte jag.. det blir bra! Så istället för potatis, kött och hemgjord rödvinssås så blev det pastagratäng med parmesan/ostsås och en sallad med mini-mozarella(or) och olivolja mm.. Nästa gång får det bli det första alternativet. Det är ju skönt att man har någon att skylla på iaf "Det var faktiskt V som sa att vi inte skulle äta det!" haha ;)
Vi tycker alltid att det är kul att få besök, och till efterrätt blev det gino i portionsskålar som jag inhandlade idag.
Tavlorna blev riktigt bra, nu känns det lite mer personligt. Alla bilder i ramarna är såna som vi (90% jag) har tagit, och det känns lite roligare än att köpa en förpackning med masskopierade bilder på ikea. =)
Och återigen, eftersom att blogg.se beter sig som skit mot mig så kommer inga bilder nu heller. Jag vet inte om dom försöker mobba ut alla som har hyfsade kameror =)
Däremot fick jag upp en bild på sovrummet tidigare idag.. Lite för många kuddar just nu, men dom fick vara där så länge :P

Kommentarer

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0