Myslördag

Nu har jag precis skjutsat hem Sara. Ikväll blev det film och godis i soffan! Vi såg "Knowing" med Nicholas Cage.
Den handlar om en skolklass på 50-talet som begraver en tidskapsel fylld med teckningar om vad dom tror om framtiden, denna kapsel grävs sedan upp 50 år sedan av nutidens skolklass. Alla barn får teckningar utom en pojke som får ett papper med bara siffror på. Siffrorna utgör datum på historiska händelser och får hela världen att stå på spel.
Jag måste säga att jag tycker att den här filmen var riktigt grym! MEN.. MEN.. varför ska dom blanda in en jävla massa konstigt skit i slutet!?! Varför förstöra en bra film så.. nänä.. funkar inte!
Och nej.. jag ska inte skriva vad det var som var så konstigt, ni får kolla själva! Men om någon sett filmen och tycker annorlunda så please let me know! ;)

Nu ska jag HOPPA in i duschen!





Kommentarer
Postat av: annelie

Det låter ju underbart! Då byter jag nog gärna om det går. Kanske kan komma in imorgon ev! :)



Åh cage.. länge sen jag såg en film med honom som är av det nyare slaget. :) En favorit... Men filmer med konstiga slut gillar jag inte å andra sidan. Fan så surt det är när en film som är bra bara spårar ur! :)



Försökte få Micke att se Män som hater kvinner ;), men han orkar nog inte. Barnen kom i säng nu och då återstår två lik i soffan. ;)

Men jag piggar på mig, tyvärr är min andre hälft inte likadan...



Kram o natti snuttan

2009-10-17 @ 22:54:53
URL: http://frostnatter.bloggproffs.se
Postat av: annelie

Just det utebelysningen...

http://www.jula.se/EsaImages/item/master/422215_d.jpg



Tänkte ha den på tomten nånstans på framsidan så man ser var pölarna är nånstans. ;)



Sen ska vi köpa fasadbelysning också tror jag. Tror det blir några som lyser både upp och ner. Kan vara snyggt. Men de som fanns på jula var så stora. Ska kolla lite till!



2009-10-17 @ 22:58:07
URL: http://frostnatter.bloggproffs.se
Postat av: Sidney The Singer

Jag gillade filmen skarpt, älskar katastoffilmer=)

2009-10-18 @ 14:48:41
URL: http://sidneey.blogg.se/

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0