Möte och IKEA

Kom precis hem från ännu ett möte i jobb. Idag var det  Jensen of Scandinavia som jag hade bokat in utbildning med för all personal. Givande och bra! Känner fortfarande att julmelodierna klingar och jag kan känna doften av pepparkakor och glögg efter gårdagens möte med de andra säljledarna på jobbet. Julen är ju stor inom handeln och det är kommer bli data/teles bästa jul någonsin känner jag! Mycket prat om vad det ska vara för kampanjer och happenings i varuhuset pågår och det är mycket som ska fixas.. julen har redan börjat för mig!
Idag ska vi hämta upp min systerdotter hos syrran, vi bestämde i söndags att hon skulle sova hos oss idag och hon har tydligen "tjatat" om det hela veckan. Sötnos! Dock har jag och V bestämt att vi ska till IKEA för att köpa sängbord och faktiskt slutföra sovrums-ändringarna som vi gjort. Men lilltjejen ville gärna åka med!?! Rätt ovanligt, men väldigt roligt för mig att hon vill med!
Vi borde nog åka nu så att vi hinner med lunch när vi kommer dit.
För övrigt så fick jag en väldigt positiv överraskning igår.. YiiHaa! =)

Kommentarer
Postat av: Sidney The Singer

Positiv överaskning? Man blir ju nyfis hehe..

2009-10-23 @ 15:19:47
URL: http://sidneey.blogg.se/
Postat av: Kim

Ikea e bäst!

2009-10-24 @ 09:03:23
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0