Ledig helg

Åh, vad jag njuter av att ha en ledig helg framför mig. Jag har uträttat MASSOR på jobbet i veckan och nu kan jag ta två dagar välförtjänt ledighet.
Antar att många kollar på idol, det är lite av höstens tjusning. Jag måste bara säga att jag inte kan förstå vad Camilla tänker med. Okej, hon fick tydligen inte ändra sin låt. Men jag sitter verkligen hemma framför tv:n och skäms. Det är så fruktansvärt pinsamt att köra igång med en schlager-dänga. Uuuuhhh.. jag hatar verkligen schlager och det spelar ingen roll i vilken tappning det är eller vilken låt det är. Det är hemskt, och man borde veta bättre än att dra igång med det. Juryn har trots allt jobbat med artister som Mariah Carey och Celine Dion. Tror man att det ska gå hem när man gör om "My heart will go on" eller "Hallelujah".
PATetiskt.
Eftersom jag läste i min vän Saras blogg att hon hade skrivit
om Tylösand förra året så lägger jag också upp en bild, på oss!

Kommentarer
Postat av: Malin

Fy jag skäms jag med, speciellt när hon kör halleluja låten som är så bra och förstör ytterligare den med ett jäkla schlager beat... uuuurrrrkkk....

Nej jag säger HEJJA mariette, tove, erik, calle, reze och Karolina =)

2009-10-03 @ 00:09:53
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/
Postat av: L♥tta

Sv;

jag citerar en annan bloggerska "det sista sverige behöver är ännu mera shlager", och jag kan inte annat än instämma. Hoppas hon tänker till nästa gång. Det sågade en annars bar låt, btw. :/ Men hon har ju rösten, det har hon. Som du sa, hon borde byta spår om hon ska vara med i idol.

2009-10-03 @ 00:15:06
URL: http://lottahietanyberg.blogg.se/
Postat av: Julia

fin blogg! kolla gärna in min

2009-10-03 @ 00:42:51
URL: http://juliuas.blogg.se/
Postat av: Kim

Förstår att du hoppar det om ni bara har en kvart, annars måste du ju stress äta och det är ju varken bra eller trevligt. Händer idag?

2009-10-03 @ 11:22:46
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0