Fy för livet

Jag har inte mått SÅHÄR dåligt på väldigt länge. Jag fick äran att bli sjuk i morse vid 5-tiden, eftersom att V nu blivit frisk så vill ju såklart magsjukan gå vidare och angripa en ny person. Det får man ju ha respekt för! Men nu tycker jag liksom att det räcker, jag duschade nyss och jag orkade inte ens stå i duschen.. jag satt på golvet i en halvtimme och orkade inte hålla upp duschmunstycket. Efter det, hasat mig in till sovrummet och ligger nu i sängen, oförmögen att orka göra ett d u g g. V kommer iaf hem med blåbärssoppa och fil snart, kanske vore bra att dricka något trögflytande iaf.
Jag har för övrigt varit förbannat törstig hela dagen och igår kväll, men när jag har druckit idag så har det liksom lagt sig som en aladåb i magen och tryckt på i halsen.
Men men, under de timmarna som jag legat i sängen och vridit och vänt mig av äckelkänslor så har vi kollat på två filmer, två bra filmer. Det känns lite som att det här är den enda dagen som jag kan göra det utan att få en tråk-attack!
Det blir inget jobb i morgon, jag mår fortfarande piss och ska inte smitta ner mina kollegor..
Så roligt blev det här inlägget!
En bild på dagens snygging!

Kommentarer
Postat av: Sara

Usch, det var väl inte länge sedan du var sjuk? Jag som hade tänkt att ringa dig och höra om vi skulle ses, tror jag väntar lite med det :) krya på dig.

2009-10-27 @ 20:43:59
URL: http://soerils.blogg.se/
Postat av: Kim

Härligt med doftljus ju, särskilt på hösten. :) Det är helt okej här, dagarna rullar på. :)

2009-10-28 @ 10:17:53
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: alvan

Ja fy bubblan! Hoppas det är bättre idag!



Själv har jag precis ringt och meddelat att jag inte kan jobba... nu igen! Poppis tror du... Rasmus har nog svinerier, make jobbar natt och tjänar för bra pengar för att vara hemma anser jag... o ingen vill vara barnvakt tror jag! :D



Kram på sig

2009-10-28 @ 12:52:55
URL: http://frostnatter.bloggproffs.se

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0