Björn Borg, vad tänker ni med?!

Kollade runt lite på ellos.se i ren tristess. Hittade dessa förbannat gräsliga Björn Borg-stövlar från höstkollektionen. I runda slängar 1500:- vill dom ha för dom? :P
Vad fan är det här?! Finns det folk som köper sånt här?! Okej, det är lågkonjunktur men jag vet inte om det är det bästa att avskeda varenda designer man har. Eller är det självaste Björn Borg själv som har börjat? Skulle kanske förklara en del.
Har aldrig varit ett fan av detta "märke" men, det här är nog droppen ;)

Kommentarer
Postat av: Ullis

Exakt sådana var vanliga på 80-talet när tant Ullis var ung. Designern kanske kunde nöjt sig med inspiration och låtit bli att kopiera rakt av!? Jag har faktiskt haft ett par fantastiska Björn Borg skor super snygga och sköna men tyvärr av dålig kvalitet. /Ullis

2009-10-30 @ 18:32:45
Postat av: Angelica

Jag har också haft, men kan väl hålla med om kvalitén ;)



hehe, jag kan tänka mig det. Men NU? Näee ;)

2009-10-30 @ 20:38:05
URL: http://jelkis.blogg.se/
Postat av: annelie

Fruktansvärt fula. Punkt.

2009-11-02 @ 13:58:54
URL: http://frostnatter.wordpress.com

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0