Manly 120 color palette är snart min

Åh, jag är så fantastiskt jäkla nyfiken! Ni som läst min blogg ett tag har nog förstått att jag gillar smink, framförallt ögonskuggor. Jag tycker det är så kul att experimentera och använda färger på olika sätt. Kollade in en omtalad youtube-video av Miss Chievouss där hon använder en 120-färgers palett med starka pigment. Något jag tycker är OERHÖRT viktigt, det ska verkligen vara mycket, mycket färg i skuggorna för att dom ska vara bra. (En av anledningarna till att jag gillar make up store)
Hon är så grym på att sminka och jag blev kär i den där paletten, tänkte att OJ vad jag skulle kunna testa nya kombinationer och sminkningar. Så igår klickade jag hem en från Ebay, Jag kommer få den inom 14-21 dagar, så det är ett tag men det är det värt. Dom säljs ju inte i Sverige =)
Do I love this? Yes I do!!
Synd bara att det är så många rosa!

Kommentarer
Postat av: charoline

himla härligt. ser skit bra ut ju^^

2009-11-02 @ 12:10:22
URL: http://charolicious.blogg.se/
Postat av: annelie

Åh du måste lära mig syrran. Sminka upp mig utav bara helvete nån gång! :) Jag är fegis och har ingen pejl på tillvaron!

2009-11-02 @ 13:56:09
URL: http://frostnatter.wordpress.com

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0