Kanonkul! 5 av 5 toast!!!

Den här helgen har varit helt perfekt och jag har haft det väldigt trevligt! Igår var första dagen på jobbet efter att jag har varit sjuk, men det gick bra. Förutom att det såg ut som ett BOMBnedslag där :S
Efter jobbet bar det av hemåt för att träffa några vänner till oss. I vardagsrummet bjöds det på fotboll på tv och lite pro evolution soccer. I köket lagades det mat och en massa prat, ni kan ju gissa vart tjejerna höll hus alltså ;) Kycklingfilé fylld med fetaost- och soltorkad tomatpesto-röra och klyftpotatis/rotsaker i ugn var förrätten. Amanda briljerade sen med vit chokladmousse och bär till efterrrätt. Väldigt gott!  Två omgångar av nya Buzz world quiz hanns det med också.
En väldigt rolig kväll alltså.
Idag var det jobb igen kl 12, kom hem vid 16 (ja det är ju en underbar arbetstid) och då väntade besök hemma igen, en kompis till V och hans tjej kom förbi för att kolla när AIK vann SM-guld. Och vilken jäkla tur att dom gjorde det, kan ju bara föreställa mig hur kvällen hade sett ut annars. Vi lagade lite mat och spelade buzz. Ser ni något mönster? :P Nu ska jag iaf sova, ny kille på jobbet i morgon och jag har INGEN röst. Ont i halsen är väl en sak.. men jag kan inte få fram orden nu =(

Kommentarer
Postat av: Kim

Jag gottade mig åt att AIK vann medans Sebbe blev lite sur. ;) Rosa är ju fint!

2009-11-02 @ 08:27:37
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: annelie

Foxy! Och lugg osså! Har du kapat?



En fråga... ska jag kapa? Ska jag klippa mig... kortare.. hur.. vad... raka mig? :D



Hoppas du kryar och att rösten återkommer! Du har väl kollat på fotboll och skrikit för mkt antar jag. ;)



Kram

2009-11-02 @ 13:58:06
URL: http://frostnatter.wordpress.com

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0