Julkoll-check!

Åh, jag måste faktiskt säga att den här veckan på jobbet har varit MYSIG, och jobbig!! Det är så fint pyntat i varuhuset och det känns allmänt trevligt och ombonat! Däremot har det varit mycket slit med varor, gavlar, beställningar och bra julklappar! Idag fick vi en HEL del gjort och det känns så skönt. Den här helgen är ju egentligen då som folk börjar köpa julklappar på riktigt och då är det viktigt att det är top notch!
Känns så skönt att gå hem en fredag kväll och veta att man har helgen ledig =)

I morgon blir det lite småshopping, kanske några julklappar och såklart en girland till balkongen. En sån som ser ut som granris med lampor i, det är fint! För övrigt har jag börjat förbereda lite inför julen här hemma, glögg och pepparkakor (som jag för övrigt inte gillar) finns hemma. Lussekatter ska bakas någon gång när jag orkar och julmust finns! Personligen tycker jag att den bästa tiden är NU, och det är faktiskt bara en månad som man har på sig att mysa i julstämning så man ska tillvara på den!

Sist men inte minst har vi ju konferens med jobbet i morgon, efter det blir det middag och trevligt umgänge. Ska bli kul att träffa mina nya kollegor under andra omständigheter. Efter middag blir det till att träffa V och vänner, så får vi se vad kvällen bjuder på. En BRA helg helt enkelt!! =)



Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, jag läste din kommentar flera gånger och förstod inte alls vad du menade innan jag såg att det stod huvudEN

2009-11-29 @ 11:31:13
URL: http://soerils.blogg.se/

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0