Fotbad

Idag kände jag för lite livskvalitet :P Mina fötter har värkt hela dagen på jobbet, och jag vill inte tänka på att det är en 12h-dag i morgon med! Den värsta "smärtan" är väl ändå när man har jobbat hela dagen och man känner att man har ont i fötterna, så kommer man hem och vilar fötterna en stund. Det är SEN när man ställer sig upp igen som det gör så jäkla ont, som att man skulle gå på glas. Nej, ett skönt fotbad blev det för mig! Nu har värken minskat ordentligt och jag har fått bort det där otrevliga "fnaset" på hälarna.
Jag har alltid haft väldigt fina fötter men efter ett par timmar i butik kan det lätt ändras känns det som ;)

Kommentarer
Postat av: annelie

Hmmm fattar inte att du inte fixar ett par skor!!! Det är ju liksom A och O, det vet varenda människa inom vården. Men nej nej.. i butik ska man vara fiiin... ;)



Nej allvarligt, skämt å sido! Det kan vara skillnaden mellan att knappt ha ngt ont alls, så köp ett par skor. Dessutom för hela ryggen med.

Jag lovar!!! Har jobbat med fotriktiga tofflor för mellan 600-1000:- sen jag var... 15? Vet att skillnaden är enorm.



Hoppas allt är bra för övrigt!



Kram o natti



2009-11-11 @ 01:15:44
URL: http://frostnatter.wordpress.com
Postat av: Kim

När jag jobbade med servering brukade Sebbe ta hand om mina fötter. Först fotbad, sen filade han och fixade och gav massage. ;)



Att ha 2 par BRA jobbskor är guldvärt, så man kan byta och slipper gå instängd i samma. Och att ta av sig skorna när man har rast och sätta sig ner och vila fötterna.

2009-11-11 @ 11:20:58
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0