En regnig dag på stan

Idag har jag umgåtts med Sara. Gått runt i rusket och minishoppat. Jag skulle köpa nya sminkpenslar så att jag har ett bra kit när min Manly-palett kommer. Dock hittade jag inga penslar med äkta hår, hm´s är ju tyvärr så mycket skit som dom kan bli. Men men, får ta det när jag kommer till make up store nästa gång  =)

En snabb latte och ett besök på elis, nu är vi hemma och ska laga mat. Okej, Sara lagar.. jag tittar =)

Provade en ny sminkning idag... eller ny och ny. En annan kombination helt enkelt. Måste säga att den ögonskuggan som jag var så misstänksam mot (Den djupblå Crystal queen från make up store) är sjukt snygg. Och det blir inte alls blåtira-effekten på den.


  

 

Den är mycket mer skimrande i verkligheten, och mörkare =)


Kommentarer

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0