Badrumsproblem

Dom som bodde här innan oss var lite slöa och knäppa när dom renoverade. I köket är det inte "klart" riktigt, och nu till det värsta.. Jag har ingen belysning i min badrumsspegel, vem väljer att sätta upp endast en spegel på väggen? Nu är det lite sent att ändra på med tanke på att mosaiken måste rivas ner om man ska dra el dit, och badrummet är ganska nytt också.

Det måste ha varit en man som tänkt att man klarar sig utan belysning. V skäller ofta på mig för att jag sminkar mig i soffan eller i köket, men man ser inte direkt mycket när det enda ljuset kommer rakt uppifrån, från spotlights.

Så det är nog vad jag önskar mig i julklapp, belysning i badrummet ;)


Kommentarer

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0