Veckans vill ha; Teknik

Jag vill ha en iphone.. jag vill VERKLIGEN ha en iphone!! Jag vet inte varför jag är ett sånt teknikfreak, kanske är det pga jobbet men nej, jag har nog alltid varit det! Jag surfar ju rätt mycket i min mobil och tycker om interaktiva saker.. Tänkte ett tag att jag ska lösa mitt nuvarande abonnemang och skaffa ett lite mer förmånligt avtal genom jobbet. 

Nu är ju problemet att nuvarande iphone har funnits sen i nov, och snart kommer det ju ny(a)! Däremot vet man ej när den kommer till Sverige. Men vad sjutton, jag vill ju inte vara sist med den gamla modellen.. hellre först med den nya! Om man bara visste vad som ska komma så skulle man ju veta vilken modell man vill ha men jag får väl leva i ovissheten!

Tänk vad fantastiskt det skulle vara att alltid kunna vara uppkopplad i mobilen, lyssna på musik (Spotify kommer ju!!), läsa/skriva mail.. ja allt! Dessutom så är det ju så lätt att synka nu när jag har mac ;)

Alla ni som inte har en iphone, välkomna till mig så fixar vi en på nolltid ;)



Dessutom, jag älskar att fotografera och skulle vilja hotta upp min systemkamera med en ny blixt och objektiv! Jag vet inte hur jag har klarat mig utan ett objektiv med telezoom så länge.. Jag hoppas på att slippa det snart!






GOD NATT PÅ ER!


Kommentarer
Postat av: alvan

Mmm jag med. Jag fick för mig att du hade en?!



VIll osså ha men vill osså vänta. Tänk om den kommer i rosa?! :)



Sen är det massor annat jag vill ha med. Fan vad man vill ha!!! ;)



Kram på dig sis

2009-05-26 @ 20:34:31
URL: http://frostnatter.blogspot,com
Postat av: Jerry Martinsson

Eller så kanske det kan vara så att typ nån som du ser upp till har en.



Hur som helt min Iphone är det bästa teknikpryl jag nånsin har köpt. Och det har ju blivit en del prylar hittils.

2009-05-28 @ 19:56:58
Postat av: Angelica

Jag tror nog att jag skulle känna samma sak.. hittills är det ju macen som är det bästa.. och den behöver ju en liten bebis ;)

2009-05-28 @ 20:00:45
URL: http://jelkis.blogg.se/

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0