Trött..

Kom precis hem från jobbet, kortdag idag.. trodde att det kanske skulle vara lire roligare väder men å andra sidan så är det här ganska mysigt med. Så länge man är inomhus ;)

Skulle vara skönt att kolla på film ikväll men det kan bli svårt, det är ju någon döviktig fotbollsmatch på tv. 

Jag blev precis avbruten av telefonen, ja självklart var det än "försäljare" (Gud vad jobbiga dom är dom där säljarna.. hehe)
Men ärligt.. vem vill ha en hipster-trosa i 100% ren vit bomull och har blivit jättepopulära i hela landet.. 
Det är ju tur att man som säljare kan tro på vad man själv säger och intala sig att jo, den här  varan är bra.. annars vet jag inte hur de skulle klara av jobbet :P

Nej.. jag kan gå och köpa mina egna trosor.. 



Kommentarer

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0