Längtar bort..

Jag vill verkligen åka bort ett tag, på semester. Det skulle vara så fantastiskt att kunna komma iväg till Thailand igen, kollade igenom bilder på datorn från när vi var där och jag vill verkligen åka igen. Kanske nästa vinter.. Den här sommaren hade jag tänkt mig en vecka i Grekland eller så, men sen när V blev varslad från sitt jobb så känns det som att vi inte längre har möjlighet. 

Man blir så trött på att bara jobba och göra alla vardagliga saker, det händer liksom aldrig någonting. Nej, nu vill jag bara komma iväg, åtminstone ett par nätter så man slipper tänka på allt här hemma.

tänk om man kunde ha det såhär skönt igen: 








Kommentarer

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0