Jag har inte vädret på min sida...

Hur ska jag kunna få lite färg? Jag har jobbat nästan varje dag det har varit fint :( 
Hörde på nyheterna inför helgen att det skulle bli ca 24+ och grymt fint väder. Undra om syrran är uppe i Östhammar den här helgen ;)

Jag tycker att jag ser så fisblek ut, funderar på att börja pressa lite i solarium.. jag har ju blivit lite mer emot det än vad jag var förut då man solade 2-4ggr i veckan.. jämt :P  Man skulle ju kunna ta några vändor bara för att köra igång "förbruningen"... ;)

Får se vad man hittar på idag, jag orkar egentligen inte göra någonting. Men det blir nog till att leta efter utemöbler till balkongen. 


Igår:



Kommentarer
Postat av: alvan

Fin bild, väldigt coolt! :)



Vi ska nog vara hemma o måla i helgen. Usch vill inte.. jag vill vara i Östhammar...



Kram på rä och du violken fin blomma morsan fixade! ;) Så du är för fin för att köra naglarna i jorden. haha



O du tack för dom fina bilderna!!!



Kram

2009-05-28 @ 11:52:16
URL: http://frostnatter.blogspot.com

Please leave me a word:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0